Startsidan

Piren

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon sommar! 

Hur underbart att vakna till strålande sol och blå himmel!? 
Somnade tidigt igår, tidigt för att va fredag allafall. Jimmy somnade i soffan och jag försökte verkligen, men att väcka honom är nästintill omätligt! Han kröp ner hos mig vid 04 sådär! Vaknade pigg och fortfarande mätt efter tapasen, grillade färskpotatis och räkor på grillen och vilken hit! Potatis! Så gått! 

Tog mig upp och ut på en skön morgonprom på piren! Kan va bland det bästa jag vet! Helt ensam, till skillnad från pankisarna som tydligen startat nån fisketävling. Men så vackert! Och klart bästa starten på dagen! 
Snart dusch och frulle på balkongen, sen åker vi nog ut till familjen i Svalsta och hänger i solen. Jimmy & Jontan ska golfa lite. Säkert grill ikväll och fira lite mera semester! ☀️





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR