Startsidan

Förkyld igen!

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon fina!

En måndagskväll med bobyjam, lite uppvärmning och sen myskväll med älsklingen, serier och god pytt i panna!
Så kul att få träna och träffa Natta igen! 
Och så planerat lite träning ihop i veckan, kände verkligen att nu jäklar är jag på gång igen! Såg fram emot att få vara tillbaka igen, få köra skiten ur mig på grit & morgonspinning och äntligen få köra lite styrka. 
Men så vaknar jag med halsont och förkylning. Igen. Jag blir så trött! Nu får det vara bra! Nu har jag haft mitt! Men det här viruset verkar va ihärdigt. Får skippa träningen på några dar och fokusera på promenader och det viktigaste av allt, att bli frisk! 
Fick en ingefärsshot när vi kom till jobbet imorse, det kanske är sånt man får köra med? 

Aja, bara gilla läget! Nu tisdag på jobbet! 
Ha en fin tisdag! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR