Startsidan

Morgonspinning

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon! 

Bestämde lite spontant att köra morgonspinning imorse! Jimmy skulle ändå upp ungefär samtidigt, lika bra att passa på! 
Mornarna har jag all energi att träna, ta ut mig, svettas och köra tills jag stupar, däremot kvällarna och framförallt eftermiddagarna är jag tröttare än tröttast. Allafall den här veckan. Så lika bra att passa på att träna på morgonen när man kan! 
Nya cyklarna kändes mer inkörda idag, redan efter andra gången och jag tycker mig ha lärt mig hur jag ska ligga i styrka och snabbhet för att uppnå maximalt. 
Ny (för mig) instruktör och 45 minuter går sjukt snabbt när man cyklar längs hela Highwayone, riktigt coolt! Dessutom bra musik på det! 
Bra start på dagen! Så för er som tröttar på sig på eftermiddagen kör ett morgonpass! Det ger massor!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR