Startsidan

En fin söndag på MOS

Skrivet:    ·  Allmänt
 
God morgon måndag!
 
På plats på jobbet. Måndag igen. Galet va tiden går snabbt! Gårdagen spenderades på MOS med min älskling, Josse & Jontan! Fick ställa klockan (egentligen inte okej på helgen) sen tog vi Kian upp till Mall Of Scandinavia för lite shopping, lunch och bara mys! Dock har gallerian en temperatur på minst 30 grader vilket gör att man efter bara nån timme knappt orkar ta sig in i nån provhytt.. Har aldrig varit med om sämre luft nånstans! Man blir helt sänkt! Ceasarsalladen och en stor cola light fick mig ändå att orka några timmar till och kom hem med en (!!) tröja. Mindre bra shopping, men desto mysigare dag!
Sen åkte grabbarna förbi huset i Svalsta och jag stannade med Susanne och barnen och fick mysa med både Stella & Vince. Gos! Tog kväll lite senare än tänkt och somnade i sängen framför tvn. Ville inte att det skulle vara måndag imorse, kände mig lixom inte klar med helgen alls. På ett sätt mysigt att göra nåt en söndag, men det är ändå det bästa att bara få sova hur länge man vill, ligga kvar  i sängen och sen fortsätta med filmer och långfrulle i soffan. Men men, snart helg igen ju! Och vi är så bra på att ta vara på vardagarna också!
 
Nu tänker jag skaffa mig en bra måndag, solen skiner och det är faktiskt lite vår i luften! <3
 
Gårdagens ceasarsallad på O´learys på MOS.
 
Kärlek <3
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR