Startsidan

Två dar till jul!

Skrivet:    ·  Allmänt
22.00
Pustar ut i soffan efter en dag med bak, fix, julklappsinslagning och mys hemma! 
Saffransbiscotti, daimrocks & egna bounty! Julmusik, ledig dag och snart jul på riktigt! 
Myst oss igenom hela den här underbara dagen ihop och jag älskar julen mer än jag kunnat ana för bra några år sen. Allt tack vare min Jimmy! För att ha nån att dela den här mysiga tiden med betyder allt! <3

Kollar The Holiday och gosar i soffan. Allt klart inför morgondagen, tom lagat mat till oss alla imorrn! Då blir det uppesittarkväll i svalsta och sen sover vi kvar! Ska bli så mysigt! Annandagen åker vi till Harg och firar med min mamma, pappa och Linnis med familj! Så mysigt att ha dom nära igen. 

Njut av kvällen nu fina! Här kommer lite bilder från dagen! Kärlek 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

♡nalagayla.blogg.se♡
Skrivet: 2017-12-23,  kl. 14:17:56 Blogg:  http://nalagayla.blogg.se/

Så mysiga bilder! 😍

Svar: Tack snälla!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR