Startsidan

Måndag 170410

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon måndag!

Efter lite velande valde jag att jobba idag. Magen har varor stabil i 24 timmar och oavsett va det nu va så tog jag ett beslut om att komma till jobbet med min kära chef Stina. 
Känns bra! Och jag behövde den energin från både kollegor och från Stina! 
Det tar på psyket att ligga sjuk hemma om man säger så. Det har varit lite för mycket sånt nu. Haft lite otur med virus. Så trist att aldrig få känna sig hundra! Speciellt när man firar ETT år ihop och har förväntningar på hur man tänker att dagen ska bli. Ett år är stort. Klart man vill att den dagen ska va va nåt speciellt. 
Men nu är jag på jobbet, redo för en ny (kort) vecka, hälsokontroll på Feelgood klockan 14 och förhoppningsvis en promis med fina Sandra efter jobbet! Hoppas magen håller sig lugn! Ha en fin måndag nu! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR