Startsidan

FREDAG

Skrivet:    ·  Allmänt
Underbara dag! En sväng på stan och höstigt väder. Verkade som alla va på stan idag, träffade en hel massa gobitar på bara några minuter! Alltid lika kul att springa på folk man inte träffat på länge!
 
Köpte med mig en sallad och åt framför datorn mellan samtalen. Kollade just på klockan och såg att arbetsdagen tar slut om mindre än en timme! Galet va tiden går snabbt. Gått bra idag, jag lär mig mer och mer och behärskar systemet bättre och bättre! Planerar även lite inför nästa jobbvecka som kommer bli ganska händelserik!
Ska påbörja ett nytt projekt, jobba med Stina i Katrineholm, workshop med gruppen och lite annat roligt!  
 
Men först en efterlängtad FREDAG och HELG med min Jimmy! <3
Ska äntligen klippa mig efter jobbet! Om jag har längtat! Bokade en tid i augusti och fick idag, tjejerna på Klippt & Skuret har verkligen fullt upp. Tänkte kanske dra en solning med Josse efter jobbet, sen hem och på med mjukisarna, handla lite fredagsgott, ta ett glas vin och bara njuta med min älskade sambo! <3
Imorrn ska vi hem till Foppa & Johan, äta gott, dricka lite vin, spela spel och BADA! Hur mysigt?!
Och den här lördagen ska vi ses lite tidigare! Blir lätt att taxin går hemåt vid halv 4 när vi hänger! ;)
När man bara har FÖR trevligt! <3
 
Älskade HELG! <3
Och på söndag firar vi ett halvår! Känns MAGISKT! Ett halvår tillsammans!
Det bästa halvåret i mitt liv! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR