Startsidan

Lunchdejt

Skrivet:    ·  Allmänt
Mysig och pratig lunch med bästis! En timme går bara för snabbt! Och precis när man hamnat mitt i en sådär mysIG diskussion så är det dax att gå tillbax. Men man får va glad för 60 minuter, på IF hade vi 45 och då hann man inte mycket kan jag säga. Lunchdejter va bara att glömma. Börjar bli stammis på Coffeehouse nu! 
 
Jobb till 17 sen kvällspromenad med JOSI! 
Blev en rätt bra dag av den här torsdagen oxå! Med rätt inställning så blir det oftast så!
Kommer nog inte åka med min älskling till Arlanda vid 02.30 inatt, eller ska man ställa upp som sambo? Visst skulle man klara det, vi har ju sovmorgon på lördag men risken är stor att vi somnar innan 8 på fredag och den kvällen har jag längtat efter i en vecka typ! ;)
 
Min älskling, hur snäll är han inte? Skjutsar mormor & morfar sådär mitt i natten, det är kärlek det! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR