Startsidan

GOD MORGON ONSDAG

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Hej fina!
 
Redan onsdag! Fin promis till jobbet imorse, kallt och klart. Och alldeles rosa himmel. Update med nyvaken Foppa i luren så 30 minuter gick undan! På plats på jobbet, just haft möte och nu är det snart dags för andra koppen kaffe. Och lite frulle. Keso med vaniljkvarg är mitt bästa just nu! Varierar mellan olika smaker, men idag jobbar vi vanilj.
Lunchdejt med mamma och på em ska jag då alltså ha medlyssning med vår kära VD. Nervös? Jo lite, men ibland behöver man utsätta sig för lite utmaningar för att efteråt kunna klappa sig på axeln och känna sig så jäkla nöjd! Lite känslan av att man gjort nåt man egentligen tycker är lite jobbigt, men man gör det och efteråt är det så värt det. Det är sånt man växer av!
 
Efter jobbet ska jag äntligen träffa Sandra, läge sen! Ska ta en lång kvällspromis med en massa update! Kanske hinner svänga förbi solariet en sväng också. Sen blir det egna pannbiffar med klyftisar, sås och lingon. Onsdagslyx såhär mitt i veckan! <3 Hoppas kunna vara lite piggare ikväll, det är lite som att man orkar hålla sig över vattenytan på jobbet men sen när man kommer hem och bara tillåter sig att va - då kommer tröttheten. Både måndag och tisdagkväll har jag känt mig helt avstängd. Trött och lixom ja, nollställd. Kan ha med mörkret att göra, även om jag älskar hösten med mörka mysiga kvällar och en massa tända ljus, så behövs det nog lite dagsljus, lite sol för att få lite energi! Nu ska jag hämta lite kaffe!
Ha en FIN onsdag! Alla stunder räknas, glöm inte det! <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR