Startsidan

Kickstart

Skrivet:    ·  Allmänt
Lördag och en jäkla bra kickstart! 
Vaknade utan mobilen och drog direkt ner till gymet. 30 minuters blöt sprint. Svettas man alltid mer på mornarna!? Avslutade med 30 på bandet, lite nedvarvning och stretch. Tänk om man va lite striktare med kosten, vilka resultat man (jag) skulle göra! Men just nu värdesätter jag ett glas rött ibland, en aw, lite naturgodis om jag nu skulle va sugen på det. Träna, ät gott & må bra. Det är väl en skön inställning ändå? Även om jag är nyfiken såklart. Nån gång ska jag anlita nån kost och träningscoach, bara för att se. Men inte nu! Just nu vill jag njuta. Fast lagom & inte alltid. Balans är nog det viktigaste.
Gud va långt det här blev! Skön start allafall och nu hela dagen kvar! 
PUSS på er! 








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR