Startsidan

Sprint och Julmys

Skrivet:    ·  Allmänt
TORSDAGSFYS OCH TORSDAGSMYS
 
Just lunchat med mami, en mysig timme med sol utanför fönstret. Lite vår som sagt! Hoppas ändå det kan komma lite snö till jul alla fall, det räcker med lite pudersnö för att få den här rätta julkänslan.
Tänkte orka med ett sprint pass ikväll efter jobbet, sen bli det kvällsmys med fina Sandra!
Julmys med tomtegröt (alltså den blev så himla braaa igår, smakade en sked av Jimmys tallrik imorse, alldeles kritvit och fluffig) och så skinkmacka. Mysigt. Kanske Ernst har nåt juligt program också som man kan ha i bakgrunden! ;) Blir mysigt med lite julmys såhär mitt i veckan och så fredag imorrn, rena drömmen!
 
Nu ska jag köra på lite till här!
By the way, nån som testat Blondinbellas produkter? Lite sugen på att testa ansiktsprodukterna faktiskt. Torr och känslig hud - stämmer rätt bra in på mig. Även om jag har hittat mina favoriter så kan det va kul och testa!
 

Kolla bara SPA serien, hur mysig ser inte den ut?
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR