Startsidan

Skumpa och spinning

Skrivet:    ·  Allmänt
GOD MORGON FREDAG!
Gårdagen bjöd på handling. På bolaget köptes det vin, öl och skumpa och på Maxi gick vi efter Johans lista och handlade förrätt, varmrätt och efterrätt. Och så lite annat tillbehör.
Gick smidigt faktiskt! Sen köpte vi med oss mat (gyrostallrik till älsklingen och kycklingsallad till mig) och åkte ut till Arnö för en spelkväll med Jenny & Robin. SÅ kul med spel och nu börjar vi bli vassa, dock fick vi ge vinsten till värdparet igår. Men kul va det! Åkte hem och myste framför Bygglov och dunade in.
 
 
 
Upp 05.45 och iväg på spinning i mörkret! Ganska ensam på vägen men desto mer folk i spinningsalen. Antar att det va fler än jag som ville passa på att röra på sig lite mellan helgerna. Och jäklar vilket pass! Lyckades komma upp i maxpuls på alla backar och va som en blöt trasa efter 45 minuter.
Hann lagom till jobbet och får idag jobba med dom bästa! Lite mysigt att va tillbaka såhär, speciellt när det är fredag och en relativt kort dag! Skönt. Ringer på med världens köer idag så gissar att tiden kommer rusa. Får se om det blir lunchdejt med fina Alle eller en stresslunch med hundra ärenden inför morgondagen! Behöver ny ansiktsserie (jätteslut), ny foundation, nått nytt nagellack med glitter och nån BH som inte syns under klänningen..
 
Också fått experthjälp här på jobbet av bästa Bettan som även är sjuksyrra. Hon va gullig och kollade mina utslag som kommit nu efter helgerna. Hon trodde på allergi. Undrar just va det kan va?! Om jag ätit nåt jag inte brukar kanske? Annars har jag ny lotion om det skulle kunna vara det? Får se om det blir bättre efter helgen.
 
Ha en fin fredag nu! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR