Startsidan

NYTTIGT JULGODIS

Skrivet:    ·  Allmänt
 
På fredag ska vi baka julgodis om alla baciller är borta, är ledig på fredag så då blir det hemmafix och julbak. Hoppas vara klara med både julklappar och handling så att man bara kan ta lång sovmorgon, städa lite i egen takt, mysa runt i mjukisar, äta tomtegröt till frukost och baka julgodis innan vi kör uppesittarkväll!
Håller tummen att alla är friska tills dess!
 
Googlat lite olika recept och tänker nog att vi kör ett fräscht tema, magen kommer ändå få en blandning av det mesta och julen brukar kunna vara lite mer onyttig än vanligt. Men det är okej! På julen får man njuta av precis vad man vill! Inte för att jag brukar begränsa mig så, men lite nyttigt tänk har jag fortfarande, även om jag blivit sambo! Mår som bäst då! Och vi är faktiskt riktigt bra på att äta bra mat och lyxar gör vi med måtta!
 
Men alla fall, julgodis. Finns ju så mycket men hittat några enkla och lätta varianter som vi kanske ska testa!
 
Chokladdoppade clementinklyftor. Hur gott?!
Nyttiga chokladbollar med dadlar. Det här vet jag är gott!
 
 
 
Enklast möjliga! Cornflakes och choklad. Inget mer! MUMS
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR