Startsidan

Måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon måndag
Sovit kasst, uppe säkert 10 ggr och kissar taggtråd, antagligen en urinvägsinfektion. Ska till VC 13.15 och ta lite
prover. Är ju dessutom lite illamående i kombination med förkylning och huvudvärk (igen). Lika bra att kolla upp allt kan jag tycka, får väl se hur många minuter som är tillsatta för mig.
Tre personer på plats på jobbet idag också, sjukdomar och utbildningar. Och så lite systemfel på det. Kul måndag! Men bara att kämpa på och bara jag kan få lite piller så jag slipper ha ont.
Jäklar va positiv jag lät då! Sorry för det, så illa är det inte. Har haft världens mysigaste helg som jag lever på just nu! Det är värt allt! <3
Kollade just i kalendern och vet ni, EN liten helvecka kvar att jobba! Nästa vecka jobbar jag 4 dagars vecka och är ledig på fredagen! Sån lyx verkligen! Så att den här åndagen känns lite tuff är ändå helt okej!
 
PUSS på er och ha en fin måndag! <3
 
 Tranbär ska tydligen vara bra mot urinvägsinfektion.. Nån som testat?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR