Startsidan

Måndag 19 december

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon måndag!
FEM dagar till julafton. Helt galet! Säger GRATTIS till mina kära kusintvillingar som fyller år idag! Vi är bjudna på kalas ikväll, men eftersom jag jobbar till 18 så blir det lite sent att åka upp till Sthlm då. Dessutom åkte min älskling på nån magsjuka i natt och är minst sagt tömd på energi stackarn. Usch, håller alla tummar och tår att jag inte lyckats åka på samma skit nu! Risken är ju rätt stor, men chansen finns ju också att jag slipper.
Hoppas! Verkligen ingen hit såhär till jul, mardröm ju.
 
Jobbar FYRA dagars vecka och OM jag längtar efter lite sammanhängande ledighet med familj och vänner. Och med min Jimmy! <3 Bara vi lyckas hålla oss friska!
 
Skaffa er en riktigt bra måndag nu! <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR