Startsidan

Julafton

Skrivet:    ·  Allmänt

En sen update från julafton, men här kommer den plus ett gäng fina bilder!
Vår första julafton ihop och det va nog det bästa med hela dagen! Fick nypa mig i armen flera gånger. Här firar jag jul med han som på mindre än ett år fått mig att bli världens lyckligaste tjej! Och så har han världens absolut bästa familj oxå! Så lyckligt lottad <3
Svängde upp till Maxi och köpte spel & julblomma, sen började dan med glögg, julbord med allt man kan tänka sig och lite till. Kalle & så kom tomten! Stellas min, men hon vågade sig ändå upp i tomtens knä. Modig tjej! Julgodis, en kvällspromis med Wille & så flera omgångar Med andra ord. Älskar spel! Efter drygt 12 timmar gick vi hemåt. Tack familjen Eklund! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR