Startsidan

In i värmen

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Josse för en långpromis i kylan. Jäklar va kallt det blev! Många minus och det kändes som säkert 20, minst. Bitande i både kinder, händer och ben. Men så mysigt! Från kylan in i värmen. Slängde i en hårfärg och tog en lång dusch på säkert 30 minuter, händerna va verkligen stelfrusna efter promenaden. 
Men nu, myskläder, hemma med nyfärgat hår. 
Fattas bara min Jimmy nu. Men han jobbar sent i Eskilstuna så det blir solo ikväll, vaniljkvarg, kaffe & knäckis, sen tänker jag mysa ner mig i sängen och kolla Batchelor. 
Bästa idag, helt klart att komma in i värmen efter en kylig kvällsrunda. Så värt att nästan frysa sönder just för den känslan. 
Mindre bra är att jag lyckats slarva bort min (mammas) cykelnyckel. Låste upp efter jobbet & sen, borta. Har verkligen letat överallt. På riktigt, en nyckel kan inte bara försvinna!?
 
Nu ska jag ta kväll! Ha en mysig kväll nu fina!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR