Startsidan

Det här med pastiller

Skrivet:    ·  Allmänt
LÄKEROL, TUGGUMMI OCH HALSTABLETTER
 
Sitter man på kontoret och har en ask framför sig så blir det ju lätt att man knaprar upp en ask bara sådär, utan att egentligen tänka efter. Och först NU har jag förstått varför jag haft så jäkla ont i magen dom senaste dagarna, uppblåst mage kombinerat med smärta. Inget vidare alls. Försökt tänka efter vad jag ätit, eller inte ätit, som skulle kunna utlösa magknipet. Och så nu, nu hajjar jag.
Haft lite ont i halsen så har ju knaprat en del halstabletter senaste två dagarna, igår tryckte jag även en massa tugg blandat med en förpackning yup. Konstigt att jag haft ont i magen!?
Nu har det gått nästan en hel dag och jag har inte ätit en endaste liten pastill. Och idag känns magen ändå okej. Så jag får nog helt enkelt sluta lägga pengar på läkerol, tugg och pastiller..
Tråkigt men sant.
 
 
Testat den här nyheten btw? Verkar va helt i min smak!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR