Startsidan

FREDAGSLÅTEN

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Börjar känna att helgen är på ingång nu, har nästan tagit helg här redan! ;)
Men tänker att jag ska klämma in nåt mer sälj här så kan jag ta helg med gott samvete sen.
Börjar fredagskvällen med puls och styrka med bästa Fredrik. Bästa starten på kvällen, den timmen gör allt!
En liten timme med svett, bra musik och puls följt av styrka på hyllan. En timme bara för mig. För konditionen, för adrenalinet, för musklerna och för huvudet. För helheten så att säga.
 
Slänger upp en låt från nya boxpasset, grym är den! och lite fredagskänsla sådär!
 
ENJOY
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2015-05-12,  kl. 12:37:11

Ledsen att jag inte var där och gjorde den timmen då. Fick tyvärr akut förhinder. Hoppas det gick bra ändå. ;)

Svar: Inte okej! ;) Hoppas du är tillbaka snart!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR