Startsidan

Frågor & svar

Skrivet:    ·  Allmänt
 

Fick ett mail av Emil med lite frågor här. Ingen aning om vad han får allt ifrån, men klart man svarar.

Och för er som inte känner mig så får ni chansen här! ;)

 

1: Om du pluggar eller nyligen pluggat – Till vad?

Pluggade till lärare ett tag, men det va ju som ni vet inte riktigt min grej.

2: Tar du trappen eller hissen till våning 5 när du ska jobba?

Beror på om jag har sjuk träningsvärk i benen eller inte.. ;)

3: Vad är det absolut första du gör när du kommer hem?

Slänger av mig jeansen och drar på mig mjukisar direkt. Bästa ju!!

4: Ljuger du om att du skänker pengar till välgörenhet?

Haha, neeej, varför skulle jag göra det?

5: Om du måste välja att ha endast tre appar på din telefon, vilka?

Jäklar va svårt!! Måste nog säga Insta, Spotify och Snap.

6: Vad vill du helst få fängelsestraff för . 1: För att du försökte sno pengar ut röda korsets bössa  2: För att du försökte förfalska rabattkuponger på Hemköps ” veckans vara”?

Men, vilken fråga! Säger nog rabattkupongerna då, om jag måste välja. Välgörenhet är ändå välgörenhet.

7: Är det viktigt för dig att se Ivanhoe på nyårsdagen?

Har nog aldrig sett Ivanhoe på nyårsafton faktiskt. Brukar pyssla med annat då! Som i att skåla skumpa till exempel! ;)

8: Vad stör dig mest på när du är på bio?

När folk tar upp mobilen och svarar mitt under filmen. Alltså ljudlös kanske? Eller prasslar med godispapper.

9: Vad är ditt personbästa på 5 km  ( om du sprungit det )

Oj, vet inte. Brukar inte ta tid sådär, springer på 10-11 på bandet. Vad kan det ta?

10: Om ditt plan störtar och du flyter i land på en öde ö: Vad skulle du först tänka:

Alt 1: Shit, undrar om man kan ladda sin mobil här någonstans!

Alt 2: Rackarns också, fönen blev kvar på flygplansvraket!

Alt 3: Nu ska jag bygga mig en riktigt torr hydda

Herreguud vilken fråga. Snarare hur ska jag ta mig hem kanske? ;)

11: Vilken dokusåpa skulle du välja att vara med i OCH bli förknippad med?

Alt 1: Robinsson

Alt 2: Farmen

Alt 3 Paradise hotel

Oj. Jäklar va svårt. Robinsson skulle va nice ändå, solen och värmen ett klart plus. Däremot vet jag inte om jag skulle klara äta cocosnötter hela dagarna ochh typ svälta. Skulle nog försvinna om jag va med där. PH skulle jag inte tacka ja till. Känner mig lite för gammal för det jaaa, sen skulle jag aldrig klara all falskhet och skitsnack. Farmen jaa absolut. Är ju inget jättefan av landet över lag, trivs ju bäst i stan, men det skulle jag nog ändå klara. Fast stycka lamm skulle jag aldrig klara av! Fy tusan alltså.

12: Vill du helst presentera dig varje gång i resten av ditt liv – Hej, Johan, lite snyggare än alla andra, hehe.  Eller – Hej, Johan heter jag, jag har ansökt och nästan fått plats i frågesporten ”vem vet mest”

Måste nog säga det första alt. Att nästan ha kommit med är ju faktiskt bara nästan.

13:Har du någonsin jobbat på Mc Donalds eller Max? Vad var i så fall din bästa uppgift? Göra pommes, stå i kassan eller dressa BigMac?

Nope.

Om du inte jobbat på ovanstående restauranger så vil jag veta vad du tror skulle vara din bästa arb.uppgift

 Men hallå.. Stå i kassan måste jag nog svara. Le åt alla kunder som tror att dom är jättenyttiga för att dom väljer cola light till sin plusmeny.

14: Vill du vara en manisk nagelbitare eller behöva sova med syrgasmask pga kraftiga snarkningar?

Vilken fråga! Väljer nog nagelbitare då. Syrgasmask verkar ju sådär.

 

Det va allt för nu. Han är för rolig min lilla Emil!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR