Startsidan

Efterrätt ja tack

Skrivet:    ·  Allmänt
Hur har dagen varit?
Redan onsdag em och tiden minst sagt rusar iväg. Snart en sväng på stan med Jutta, ska äntligen kirra 30-årspresent idag, på tiden jaaa. Kanske även hittar nåt till mig själv, shopping är bra för själen! ;)
Sen får vi se om det blir vilodag från gymet, har lite att pyssla med ikväll, så kanske ska lägga lite fokus på det.
Men middagen är så gott som planerad, ska testa lite nytt tänkte jag! Och Ida & Annica är ju verkligen rätt personer att testa på! Så sjukt tacksamma och äter det mesta! Då är det kul att bjuda på mat, när man har gäster som älskar mat! Nu ska jag snart plocka upp bästis! Puss på er!
 
Här är morgondagens efterrätt! (Kokos)kvarg som man ställer i frysen i ca 1 timme och ställer i kylen10 min innan servering. Till det, varma hallon. MUMS!
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR