Startsidan

Rumpa eller bröst?

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Dagens fråga. Rumpa eller bröst?
 
Jag kan faktiskt ärligt säga att jag inte dragits med i all den här operera-brösten-hysterin som uppkom för x antal år sen. Jag har alltid haft små boobies och kan faktiskt säga att jag trivs jäkligt bra med det. Det passar min kropp på nåt sätt. Och dom gånger jag lyckas få lite pushup så kan jag väl absolut känna mig lite mer kvinnlig och lite mer sexig. Absolut. Men också större. Ibland. Och jag kan tycka att i vissa fall ser man faktiskt större ut, alltså kroppen, helheten ser större ut nät brösten är större. Inte alltid såklart och inte på alla, men ibland.
 
Och jag har alltid tyckt att rumpan är viktigare - om man nu ska välja. Har också alltid träffat killar som föredrar rumpan framför brösten. Alltså en snygg välformad, tränad rumpa. Den är svårslagen. Om du frågar mig.
 
Vilken typ är du?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR