Startsidan

Firar tvåårsdagen idag

Skrivet:    ·  Allmänt
2 ÅR
 
Igår va det exakt två år sedan jag började här på jobbet.
Har trivts hur bra som helst sen dag ett. Började med tuff utbildning i 4 veckor. Kunde ju i princip ingenting om bilar och bilförsäkringar innan jag började här. Det va en enda stor röra. Självrisker hit och premier dit. Trafikförsäkring och villkor. Sen fick vi sitta på medlyssning hos alla rutinerade säljare. Minns första gången vi kom in på säljkontoret och ser Emil stå och putta golf med kunder i luren och Ali med fötterna på bordet och
Mc Donaldspåsar typ överallt. Respekt. Haha! ;)
Men så började man kunna sina försäkringar och säljet gick som på räls.
Det fina med det här jobbet är att man lär sig nåt nytt varje dag. Och att prata med kunder, få vara så social som jag älskar, få både ris och ros och att sälja. Det är verkligen min grej! Sen att vi är så noga med vilka vi anställer gör ju att kollegor och chefer här bara är så bäst!!
 
Känner nog att det kan bli ett par år till! ;)
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR