Startsidan

Tillbakablick december

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 
 
Det kommer en riktig tillbakablick på året 2015, men först tänkte jag bjussa på en december från 2014. 
Älskar tillbakablickar och nu fastnade jag i bloggen, började kolla lite gamla inlägg och kom in på december, för exakt ett år sen. Det är med blandade känslor, kan titta tillbaka och verkligen sakna vissa delar, men allt har sin tid. Det är ju det som är livet! 
 
 
 
Mina fina naglar! DOM kan jag sakna! ;) 
December bjöd på rolig träning på CMS, mycket egen träning och eget upplägg med Jutta av olika muskelgrupper och mycket pump i axlar och biccar. Det är nåt vi ska föra in igen, kan sakna den egna träningen lite, även om Hälsos klasser är grymma!
 
 
 
 
 
VINST!! Efter ett halvårs slit tog jag hem den stora tävlingen och kom på allra FÖRSTA plats! Vinstresan gick till Åre och den kommer jag aldrig glömma!! Älskade IF! <3 Finns inga ord. När jobbet är ens andra hem och kollegorna din andra familj. 
 
 
En mysig heldag hos fina Carro i Sthlm. Lite julshopping, fikamys och sånt gos.
 
 
Bakade lite oxå, sånt som hör december till. Inget sånt i år dock, inte ens peppisar. Dåligt Bengan, dåligt. 
 
 
 
 
Julbord med jobbet. Skippar matbilderna här, den blandningen mat gör sig inte riktigt på bild! ;) Men kul hade vi! 
 
 
 
"Hängde hela dan med bästaste! Och hela kvällen. Kvalitet! <3
Plock och massa vin! Göra sig lördagssnygga ihop, prata, umgås, skåla! Lite tillökning och skål för mysan som fått jobb!! Grattis!! 
En sväng ut och dansade skiten ur oss, bokstavligt talat! Det va länge sen och klart värt det idag! 
Tack fina! <3"
 
Dom här kvällarna, det är livet det! 
 
 
 
 
Minijul med onsdagstjejerna, vad hände där? Sjukt länge sen vi sågs alla nu. Kanske nåt att ta tag inför nästa år. Vi sågs ju verligen en gång i månaden, alltid onsdagar och bara käkade ihop. Mysig tradition faktiskt. 
 
 
Uppesittarkväll med Alle & Frida. Ingen vinst, men en himlans mysig kväll! <3
 
 
 
 
Julvinet last year. Amarone. Och vädret va lite mer krispigt. 
 
 
Och så juldagen då. Sjukt bra kväll! <3
 
 
En del häng med bästa fyran. Den här kvällen minns jag verkligen, grabbarna fixade middag och vi drack massa vin och spelade spel typ halva natten. En bättre kväll med dom bästa!
 
 
 
 
 
Och så sist, men inte minst. NYÅR 2014. Spendeades i Halmstad med fyran, R & M, Daniel mf. Ett riktigt bra nyår där vi stod för förrätt och efterrätt, jag och plutt fixade massa lekar som uppskattades (?!) , massa skumpa, en hel del skratt och dans inpå småtimmarna. Ganska precis så man vill att ett nyår ska va! 
 
Det va allt för nu, nu har ni fått smaka på mitt december 2014. Hoppas ni gillade tillbakablicken! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR