Startsidan

Tonfisk

Skrivet:    ·  Allmänt
Googlade lite recept på tonfisk igår. Man kan ju göra en hel del av en liten burk, några ingredienser och  massa kryddor. Mammas tonfisksallad med färskpotatis, haricovert och ägg är ju hur smarr som helst! Typ 5 år sen jag åt den. Sen kom jag att tänka på tonfiskröra! Hur smidigt som helst att ha lite sallad till bara, lägga i en wrap, ha till pasta eller i en bakpotatis. MUMS.
 
Eller på knäckis, hur gott ser inte det här ut?!
 
 
Tonfisksallad är ju en klassiker!
 
 
Eller till pasta, det här va min och Idas standard för några år sen!
 
 
Tonfisk, majs, rödlök, sambal, turkisk yoghurt, massa kryddor, citron och avocado.
 
 

Ikväll ska jag alla fall mixa ihop nåt kul! PUSSSAS
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR