Startsidan

Weeeekend next!

Skrivet:    ·  Allmänt
Köttar sista racet nu på jobbet, 10 minuter kvar till hemgång, eller ja, gymgång. Kommer hinna med ett dubbelpass med pulsgång & styrka innan jag tar fredag på riktigt. Men kan nog känna mig MER än nöjd med veckan här på jobbet! Sålt 28 (!!) försäkringar den här veckan, vilket är en mer än förra och mitt nya personbästa! WHOOOP!!
#detgårbraaaaanu
 
Och härligt med helg mina fina, eller vad säger ni? Min helg kommer bli grym, blandad mix med lite av varje. Det enda man kan sakna är väl kanske rödvinet då, men det får vi ta till nästa helg! ;)  Min fredagskväll kommer spenderas hos mig, ska fira mami som fyller år idag! Vi ska äta trerätters och bara mysa. Perfekt ikväll.
Stort grattis finaste btw. Fina mami. <3
Imorrn lördag blir det kaffe och ett pass på gymet med Jutta. Dagen ganska oplanerad annars, kanske träffa Hanna en snabbis. På kvällen blir det baaaaarjobb! I Flen såklart. Har ju inte börjat söka mig till andra barer, Flen räcker gott! ;) Kötta bar 18-02. Ska bli kul faktiskt. Nån typ Ladies night där så Martin Björk kommer dit! Snygg-Martin. Nice va? ;)
 
 
 
Söndag kvällsfika med Alle, på bästa Espressohouse. Va ju så mysigt sist, så kör gärna på en favorit i repris!
Lika bra att boka upp redan nu! Kommer bli en BRA helg med plats för lite bokat och lite spontana påhitt!
 
Hur ser din helg ut? <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR