Startsidan

Lets stay home <3

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredag! 
Och kan verkligen ta helg med gott samvete. Gruppen sålde totalt 100 försäkringar den här veckan, det är riktigt bra! Och jag & Alle kämpade ihop 26 försäkringar var, vilket är mer än 50% av gruppens sälj! Det är grymt jobbat!! Och vi har peppat varann och har man kul och köttar tillsammans blir resultatet så mycket bättre! Grymma vi! Det måste man få säga. 

Ikväll blir det mys, inte många knop här inte. Soffan och idol känns sååååå lagom. Hade aldrig orkat nåt mer avancerat ikväll. Laddar för en lördag, ganska oplanerad men med start på Voyage och hotellfrulle med fina Madde & Alle. L Y X. Minns inte när jag mumsade hotellfrulle senast. Och år sen jag träffade Madde! <3 
Sen tar vi dagen och kvällen som den kommer, men nåt blir det. Lördag är ju ändå lördag! 

Ha en mysig kväll nu, för det ska jag ha! 
Puss! <3





En tavla på det här skulle passa fint hos mig. Lätt värt att fundera på! ;) 













DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR