Startsidan

Friday

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 
Hello FRIDAY!
Hur underbart som helst ju. Och visst är det så, fredagar är nåt speciellt, en speciellt bra känsla i kroppen, även om alla veckans dagar har sin charm. Fredagsfnitter på jobbet, i vanlig ordning, herreguud att man alltid ska flippa ut på just fredagar. Dagen när man kan skratta åt det mesta! ;) Full rulle här på kontoret idag och massa folk. Alla nya tar plats! Känns som jag varit överallt och ingenstans idag, flängt runt hela dan. Men jag gillar såna dagar.
 
Tänkte mig lite fredagsträning efter jobbet, sen kanske lite fredagsgos och Idol med Alle. Om fröken inte ska iväg på deeejt. Soffhäng känns bäst ikväll, ladda lite. Äta nåt plock och bara gossa.
Lördag blir det kaffe och träning med bästis. Bästa starten på dagen juuu. Sen ska vi äntligen gå och göra naglarna!
Whooop. Ska bli riktigt gött! Och jag vet ju bara hur fräsch man känner sig, man kan va hur sliten som helst, men har man snygga naglar räddar det hela dan. Typ så enkelt är det. Lördagkväll kan det nog bli lite vinpimpling. För det är man ju väääärd.
 
Hur ser din helg ut? Kärlek
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR