Startsidan

Tillbakablick november 2010

Skrivet:    ·  Allmänt
Läser gamla blogginlägg och tittar tillbaka. November 2010 känns riktigt länge sen!
Och hur såg mitt liv ut då? Knappt att jag minns. Men tack vare bloggen blir man påmind!
 
Sååå, november 2010. Jag pluggade lärarlinjen och kämpade med tuffa tentor. Tidiga mornar med bilande till Norrköping. Usch när jag tänker tillbaka på den tiden. Inget jag ångrar såklart, men nästan klump i magen när jag tänker på den pluggtiden. TUR att jag bytte karriär! ;)  
Gosade med en liten Ronja (då inser man att tiden går snabbt), hängde på Fika en del och kollade på PH. Provsmakade årets glögg gjorde vi och hängde i Hannas dåvarande lägenhet och min nuvarande!
Det ni! ;) Här är lite bilder från november 2010.
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR