Startsidan

Hello weekend !

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 
 

Fredag! Hur sköns som helst ju! Köttar sista timmarna på jobbet och försöker hålla ögonen öppna. Typ den känslan. Höll nästan på att somna efter lunchen.. Alltså ge mig lite energi tack!
Och helg runt hörnet. Fin känsla! Kommer spendera helgen med lite av varje. Ikväll efterlängtat fredagsmys hemma, gooos. Orkar inte styra en massa ikväll, skönt att bara soffhänga - utan en massa krav. Ska bara träna lite först och är det Fredrik som kör dubbelpass kommer det bli guld! Pumpa bästa musiken och svettas lite!
Bra start på helgen jaaaa! ;)
Imorrn drar vi till Ikea jag & Alle! Ska handla typ allt till henne och nya lyan, jag ska mest vara sällis men lite kommer man alltid hem med. Typ värmeljus och sånt. Sen ska jag inte glömma väggfäste till tvn, upp på väggen ska den! Kanske en stor spegel till sovrummet. Nya frukostskålar. Ja ni ser, det kommer bli en del!
Kvällen blir det nog lite vin, ett glas eller två. Och söndag - hade nästan glööömt - ska vi på dop! Hur mysigt som helst ju! Lilla Stina ska döpas. Fick inbjudan för länge sen, då är det lätt att man glömmer.
 
Kommer bli en bra helg! Hur ser dina planer ut? <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR