Startsidan

Detbästasomfinns

Skrivet:    ·  Allmänt
En del skratt på jobbet idag. Fredagsfnitter de luxe. En del kramp i magen. Åh vad jag älskar er! <3
Orkade ett pass på gymet efter. Fredagsfys före fredagsmys. Det är så vi jobbar! Fick lite tips av Fredrik. Han har på rätt kort tid utvecklats massor gällande träning. Med rätt kost och rätt upplägg. Cred till dig Fredrik, riktigt snyggt jobbat! Och tips är alltid välkommet!  vad är mitt mål med träningen? 
Bli fastare, tappa några kilo och bygga snygga muskler. Konturer. Hmmm. Den ekvationen är ju rätt svår eftersom muskler väger mer än fett. Men nu har vi ju ändå ändrat en del gällande träningen och hans tips va att öka varje vecka. Tyngre vikter allt eftersom, kanske färre reps, men fler set. 4 set istället för 3. 
Värt att testa! Kosten tyckte han att jag hade koll på, så det känns ju bra! Och suget på kvällen va ingen fara, inte om det är nyttigt. För det är under natten kroppen bygger. Skööönt! ;)

Nog om allt. Nu tar jag FREDAG! 

Puss mina fina! <3









DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR