Startsidan

Pirrrrrr

Skrivet:    ·  Allmänt
Go kväll fina!
Dålig uppdatering idag, jag vet. Men haft fullt upp med allt annat utom jobb. Allt har gått snabbt, i ett och nu väntar jag bara på mail från mäklaren! 
Ja men ni hörde rätt!! Jag har lagt mitt första riktiga bud på världens finaste lägenhet! Pirrigt och läskigt på samma gång! Och just nu vet jag inte så mycket mer än så! Två stycken är vi som budar och håll alla tummar i världen nu att den andra budaren lägger sig så lägenheten kan bli min!! SJUK KÄNSLA!!

Blev tvungen att få bort lite nervositet och gav mig ut i kvällssolen lite! Skönt avslut på dagen! Man vill ju bara njuta av varje soltimme nu, bara suga i sig allt som går! Tips, även om klockan blir sen, ut och njut!!







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR