Startsidan

It´s a good day to have a good day

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi som jobbar med sälj vet att bra säljdagar är BRA dagar. Eftersom man spenderar nästan hela sin vakna tid på jobbet är det ju viktigt att man har kul på jobbet. Håller ni med? Och när jag levererar och säljer, då har jag kul! Tyckte själv att jag hade en liten dipp i början på veckan, men ser man på säljresultaten så nej, jag presterar precis vad som förväntas, plus lite till. Så allt är som det ska! Att man ska ha så jäkla höga krav på sig. JÄMT. Tagga ner kanske vore nåt?
Har allafall en helt fantastisk ledare som peppar och ger massa feedback. Idag fick jag höra att mina resultat har använts i en modell för att visa en exemplarisk säljare som når ALLAmål, i ALLT. Hur häftigt är inte det!?
Skitcoolt faktiskt.
 
Bara du kan påverka din dag. Din egen inställning är allt. True that.
 
A good day and a bad day inspirational pictures
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-05-08,  kl. 18:26:12

Du är jätte duktig Maria! Var bara tvungen att skriva det;-) kram Sarah din jobb granne;-)

Svar: Men gulliga du! Tack fina! 💗
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR