Startsidan

Klänningsjakt

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej på er fina! Hur mår ni?
Tisdag och kortvecka, känns ju himla bra! 3 dagars jobb, sen Midsommar! Och så va det det här med klänning.. Känns alltid som att garderoben gapar tom på just klänningar och nåt ligger det nog i det, för jag är ju ingen riktig klänningstjej. Inget gulligt allafall. Men just såhär till Midsommar vill man ju ha nåt nytt, nått fint och kanske nån klänning. Ska kolla en sväng på stan innan vi tränar. Och om jag längtar efter träningen!! En vecka med bara lite promenader, då längtar man efter att få svettas och ta i med musklerna om ni förstår vad jag menar.
Mycket mat blir det, speciellt när man äter buffé till både lunch och middag. Men det funkade och variationen va ändå helt okej. Mest sallader till lunch och nu är jag mer än trött på tonfisksallad, skaldjurssallad, fetaost, melon i alla former och tzatziki. Om man nu kan tröttna på det?!
Längtat efter keso, havregrynsgröt, nån stark wok, thaimat och sushi. Inte för att vi ätit så där jätteonyttigt, men det blir ju mer mat. Och är det buffé tar man ju gärna två gånger. Men nu blir det vardag och träning ett par dar innan
vi kör fest och livsnjut några omgåner till. Det är väl så livet ska va!?
Variation och så ska man ju leva mellan varven! ;)
 
Man kanske inte måste ha klänning? Eller?
 
 
 
 
 
Screen Shot 2014-03-11 at 15.44.07
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR