Startsidan

Fredagsfeeling

Skrivet:    ·  Allmänt
Okej. Telefonkön försvann, melonen är slut och minuterna är rätt sega nu.
Kollat fejjan minst hundra gånger, insta säkert tusen. Kollat bloggar, bloggat och surfat in på det mesta känns det som. Kan ta helg nu, det går braaaa. 20minuter kvar, så jag klagar inte.
Och jäklar vilken mysig helg vi ska ha då!
Efter jobbet en promis, lite aktivitet måste jag väl få. Minns knappt när jag svettades på gymet senast. Men kroppen måste ju få en chans att återhämta sig. Så är det bara. Punkt.
Sen ska vi fredagshandla lite. Lite mums i magen, inhandla lite (mera) rossebubbel. Godaste just nu!
Sen kör vi efterlängtad favorit repris med balkonghäng heeela kvällen.
#livet
 
Imorrn hoppas vi på blå himmel och sol. Då blir det ut på sjön med Carro & Jimmy.
Bara längtar efter en heldag i solen, herregud va färgen försvinner fort alltså. Va ju en peppis för bara några veckor sen ju. Men det löser vi, semester nästa vecka oxå. Då kan det bli en del stek..
 
Om 20 tar jag helg! Pusssss
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR