Startsidan

Detox

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fredag och fina läsare! 
Lite piggare och ingen feber. Tack för det! Magen däremot fortsätter vara dum. Trots att det gått 3 dagar och endast fjuttiga matintag bestående av flytande föda, resorb i massor och vatten. Tappat nästan 3 kg på 3 dagar. Då förstår ni att jag inte fått behålla mycket alls. Har varit och tagit prover på VC allafall, så är det salmonella eller nåt annat skit så visar det sig snart. 

Tänker positiva tankar. En detox som jag inte betalat en enda krona för. Snacka om att rensa kroppen. Tappat 3 kg, som jag iof kommer gå upp när jag börjar äta normal mat igen. Men ändå, en rensning är en rensning. Och om det kommer va gott med riktig mat sen! Stark jäkla thai, grillat, massa chili, krämig köttfärssås med massa vitlök eller Juttas bacon & bulgurröra. Typ det.
#drömmen

Idag äter jag det här. 
#intedrömmen














DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR