Startsidan

Sol i sinne

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndag och undrebart väder. Det har nog ingen missat skulle jag tro?
Alltså hur glad blir man inte av lite sol? Och lite energi. Det ger så mycket!
 
Tog en promis med Alessandra på lunchen och solen värmer faktiskt. Nu skulle man va lite ledig, sitta med en kaffe mot en husvägg och bara njuta av solen. Det vore inte så fel.
Fick lite mersmak från helgen, man vill ju bara vara ute när det är så fint väder!
Jobbet rullar på, eftermiddan har varit lång, tack vare tidig lurre. Men en helkund, en olycksfall och en snöskoter har jag fått in hittills. Bara några bilar som saknas. Känner mig lite förkyld faktiskt, intagit två c-vitaminbrus och vägrar åka på nåt skit nu. Får bli lite lugn träning idag, lite intervaller, kanske ingen svettig löpning utan mer fokus på ett armpass. Vi fortsätter med intervaller under mars också och lägger på lite tyngre vikter när vi kör styrka. Känns som ett bra upplägg. Ikväll måste jag boka tvätt. Inga rena kläder typ.
 
Hoppas ni har en fiiin måndag! <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR