Startsidan

Lördagsmys

Skrivet:    ·  Allmänt
Min tredje nyktra helg. Inte för att jag bestämt mig för det, utan mest för att det bara blivit så. Januari och februari är inga månader med trängsel på krogen direkt. Så det känns inte som att man missar nåt. Kan lika gärna spara mig till våren och när det verkligen händer nåt stort. Nåt värt att fira. Sen är det ju sjukt skönt att vakna pigg en söndag. Och kunna ta vara på hela dan. Bara det!

Ikväll har vi förgat hår, legat i varsin soffände, under varsin filt och bara varit. Avslappnat, mysigt och kvalitet på riktigt! Lagade sjukt god mat! Heta räkor med massa vitlök. Till det sallad och bulgur. Improvisation när den är som bäst! Nu tänkte jag krypa ner i mina nytvättade lakan och sova gott. 

Sweet dreams! 








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR