Startsidan

Lördagkväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina! 
Vad har ni för er en lördag som denna?
Måste göra er besvikna. Kommer inte lägga upp bilder snyggselfies, inte heller festbilder och drinkglas. För ikväll är jag bara hemma. Inte så bara egentligen. Har ju faktiskt valt det själv. Några är hemma med sjuka sambos, några har lugna parmiddagar, några flyttar åt svärföräldrarna, några chillar hemma och några har lyxig hotellweekend. 
Blev nästan övertalad att ta en kväll på fika, men alltså. Jobbar ju imorrn så helt ärligt kändes det ovärt. Tanken från början va lite fest, men ibland blir det ändrade planer och det gör faktiskt ingenting. Tror inte jag missar sådär jättemycket och tror heller inte jag hittar drömkillen på krogen i nypan. Utelivet här är inte så lockande på vintern. Tror nog ni håller med mig. Sen är jag sjukt sugen på en riktigt utekväll hos Carro i Stockholm och det ska planeras inom kort! Myser på, i mjukisar, osminkad med rufsig tofs och bara är. 
Fett skönt! 









DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR