Startsidan

Ung på 90-talet?

Skrivet:    ·  Allmänt
Det här va så klockrent! Hockeybilder, Date-parfym, Buffalo och Fruit of the loom..
Nån mer som känner igen sig? ;)
 
Ung på 90-talet, kanske känner du igen dig!
 
Spicegirls, om vi shejkade till denna grupp! Uppvisningar i gympasalen, mimade och sjöng.
Gissa vem jag va? Mel B! Med håret! Brunkräm och fluffhår. Oh yeah. Tider det! ;)
 
 
 
Date-partymen, alla hade den. Inte världens godaste kanske? Eller vad säger ni?!
 
 
 
Jazzbyxor. Dessa fantastiska byxor som alla hade.
Hur kunde man tycka att det va snyggt?! Galet!!
 
 
 
Buffaloskor.. do you remember? ;)
Dyrt som tusan, speciellt när man fick ett barnbidrag på typ 950kr. Men mamma fick hjälpa till och betala..
Trots att hon tyckte att det va skitfult och idag kan jag faktiskt förstå henne!!
 
 
 
 
Mina vännerböckerna, kommer ni ihåg?
 
 
Mina stoora idoler, BSB. 2 konserter i Globen och ja va heeelt såld! Skrek mig heees. Och man va typ kär.
I alla, speciellt Nick. Men det hajjade ni nog! Blond och pojkig. ;)
 
 
Robynfrillan som alla skulle ha! Uppklippt i nacken och blont.. Oh yeah.
 
 
Lunarstorm & msn. 90-talets insta och fb. Det va här det hände!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR