Startsidan

Medarbetarsamtal

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag va det dax för medarbetarsamtal med bästa chefen. På en och en halv timme gick vi igenom mina mål, vad som motiverar mig och företagets förväntningar på mig och min insats. Mina förväntningar på mig själv, mina bidrag till gruppens resultat och sammanhållning och min prestation hittils. Jag har haft månadsanställning sedan 1 juni och tydligen presterat GULD!! Så mycket positiv feedback och beröm på dryga timmen va länge sen jag fick. Herregud. Jag blir alldeles tagen och alldeles jätteglad.
Måste dela med mig lite, bara för att jag blir så himla glad!
 
"Du presterar strålande resultat och vi är så stolta att ha dig på vårt team. Det finns ingenting att anmärka på dig och ingenting du kan göra annurlunda. Du är en klippa!"
 
Jag tror att det handlar om att jag faktiskt trivs så sjukt bra här. Jag känner verkligen att jag hittat hem och att sälja ger mig adrenalinkickar, mersmak och av mål, pepp och bonus får mig bara att kämpa ännu mer!
 
Underbara arbetsplats, fina kollegor och framför allt, en helt fantastisk chef!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR