Startsidan

Ny månad, nya mål!

Skrivet:    ·  

En ny månad känns alltid som en nystart på nåt vis. Den här månaden är början på våren och sommaren! Det känns bra om nåt!

Jobb: Jag ska göra mitt bästa, bli den bästa och trivas med det jag gör. Utan för höga krav på mig själv och utan att jämföra mig med andra.

Träning: Jag ska fortsätta i samma härliga träningsflow, utmana mig själv i mer löpning, mer egenträning och mer styrka. Ben och rumpa ska få jobba mer och armar och mage ska få några dar i veckan. Men framför allt, det ska fortfarande vara så sjukt kul, utvecklande och utmanande!

Veckorna: Jag ska föröka bli lite ner social på kvällarna och orka träffa mina fantastiska vänner! <3

Helgerna: Det ska vara en bra mix av lugna fredagar, viniga lördagar och ett riktigt härligt avbrott i vardagen.

Hur ser dina mål och utmaningar ut?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR