Startsidan

Lördag i Halmstad!

Skrivet:    ·  Allmänt

Lite piff på hotellrummet. En taxi för att slippa bli tokblöta. Sen blev det finmiddag hos Maja med sambo och hundar. Och vilken lägenhet! Mitt i Halmstad och hur fin som helst! Tapas, småplock, skumpa, vin och en riktigt bra kväll! Vidare på nån skum fest i trappen bredvid.

Maja jobbade stenhårt med att hitta en Halmstadkille till mig. Tanken va att det skulle bli en match-dejt här, men mina önskningar uppfylldes inte riktigt. En stor muskelknutte, dörrvakt och med fula tatueringar på fel ställen, rakad, osocial, alldeles för gammal för mina mått och med andra ord ingen Maria-kille direkt.. Synd. Hade ju kunnat bli nåt! ;)

Sista timmen spenderade vi på Mortenssons. Riktigt, riktigt bra kväll och ett ännu bättre avslut! Grym kväll! Bästa på länge!! <3 Mer mer sånt!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR