Startsidan

Nätshopping?

Skrivet:    ·  Allmänt
Surfade in på ebay och kollade lite. Vilka galna priser. Minst sagt.
Ni som känner mig vet att jag bor i mysisar när jag är hemma. Så gott som iallafall.
Då behöver man ju lite att välja bland..
 
Har beställt från ebay förut och kvalitén är inte jättedålig. Kan jämföras med HM och Gina.
 
Så det här är absolut värt pengarna!
 
 
Mjukiströja plus shorts. 222kr inklusive frakt. Ett riktigt kap!
 
 
 
149kr. Inte så tokigt det heller!
 
 
116 kr. Sjukt va? Finns i svart och grått oxå. Rätt snygg faktiskt!
 
 
En hel dress hörri. Det kallar jag kap. 247kr.
 
Det finns en del att välja på.. man fastnar så lätt. Men nu ska jag piffa lite och strax bli upphämtad av Juttplutt.
 
Ha en grym lördag! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR