Startsidan

Mitt 2012

Skrivet:    ·  Allmänt
Mitt 2012 va ett BRA år. På många sätt. Tänkte ge mig på en liten återblick..
 
JANUARI: Bestod mest av plugg, tentaplugg. En del middagar, spelkvällar och fikor på stan. Började köra innebandy med Ette och tjejerna. Riktigt riktigt roligt. Dock inte så uppskattat av mina benhinnor, så deet blev en kort karriär.. Möhippa för fina Cattis där vi sköt luftgivär på Rosvalla, klädde ut Cattis och avslutade med massa gott vin och trerätters på Stjärnholm.
 
 
 
 
FEBRUARI: Piggade upp en ganska så trist månad med en del fest och tjejkvällar. Praktik på Långberg. Och som ni alla vet kommer det (oftast) ett bröllop efter en möhippa. Den 11 februari åkte vi på en liten roadtrip för att skåla för brudparet Cattis & Adrian på ett slott, på en stor fest med massa trevligt folk.
 
 
 
 
 
 
MARS: Rätt mycket plugg, lite praktik. Fick en smak av gymmet och började varva gym med pass på Friskis. Började även plöja x antal avsnitt av Tre Kronor och skrattade oss igenom många kvällar med popcorn, dip och annat gott. Åkte även till Jönköping med Hanna, Foppa och Martina för att fira Hannas fölsis på ett spa. Grymt lyxigt. Grillpremiär den 30 mars!! Oh yeah!!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR