Startsidan

Hej då MQ!

Skrivet:    ·  

Har just skrivit på pappret om uppsägning. Känns lite läskigt faktiskt. Har ju varit MQ trogen i ganska många år. Kommer aldrig glömma den där dagen när jag klev in på MQ för första gången, min första intervju och min första kontakt med Foppa som kom att bli en av mina närmaste vänner.

Kommer aldrig glömma vilken respekt jag hade för cheferna Helena och Jonas. Helenas humör och pms-svängningar. Alla personalfester där det bjöds på precis allt. Mat, dryck, taxi och hotell. Här snackar vi generösa chefer.

Kommer aldrig glömma hur jag successivt började gilla Helena mer och mer och den gången man fick beröm- då hade man gjort nåt bra. Vi va Helenas bestseller, jag & Foppa.
Vilken tid. Vilken karriärstart. Helena uppfostrade oss och jag skulle aldrig velat ha någon annan chef i världen. Hon växte och kom att bli min förebild.

Här kommer lite pics på teamet, allt från 2004 och framåt. <3



♡Elin Eklund♡
Skrivet: 2013-01-20,  kl. 20:39:31

Vilka fina bilder och mysiga minnen! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR