Startsidan

Frånvaro?

Skrivet:    ·  Allmänt
Häromdagen slog det mig att jag faktiskt (peppar peppar!) inte varit sjuk på väldigt länge. NOLL sjukdagar från jobbet och bara små slängar av lite förkylning. Men inte mer än så. Jag har väl aldrig varit en person som varit hemma mycket från jobbet och varit sjuk. Kanske för att jag inte känner efter så mycket. Biter ihop och vågar vägra att bli sjuk. Men summan av kardemumman så tror jag att det handlar mycket om hur man lever. 
Att jag faktiskt tar hand om min kropp, äter bra, dricker mycket vatten, får mina timmars sömn, tränar och ser till att få åtminstone en kvarts dagsljus om dagen. Själva träningen har som ni vet blivit en livsstil, jag mår bra av träning och tycker framförallt att det är så sjukt jäkla roligt! Att ha mål, att se resultat, att orka mer och att se musklerna komma fram är en bonus. Men mest handlar det nog om att må bra. Och visst hänger det ihop. Allt hänger ihop och livsstilen har blivit något jag aldrig kommer släppa. 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR