Startsidan

Kickstart!

Skrivet:    ·  Allmänt

God förmiddag mina fina!

Sovit 11 timmar inatt. Att vakna utvilad, utan alarm är en skön känsla. Fördelarna med att plugga hemma är många just nu! ;)

Tog 6 km rundan i lätt jogg. Känner mig nöjd. Nya skorna invigdes och vilken känsla! Har bytt modell, storlek och märke ett antal gånger. Men nu har jag nog lyckats hitta rätt!

En gång Adidas, alltid Adidas.
Så är det bara.

Ni vet känslan när varje steg känns lätt, lite som när man flyger. Så kändes det idag. Fast på joggnivå. Med bästa låtarna som bara pumpar..

Ska slänga iväg några mess, ringa syster och inta dagens första mål bestående av kaffe, ett stort glas färskpressad apelsinjuice, vaniljyoghurt med tärnat päron samt en knäckis.

Sen ska jag plugga. Pepp pepp..

Ha en bra tisdag bästa ni! <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2328180/images/2012/pic_204520144.jpg" class="image">




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR