Startsidan

Söndagsfix

Skrivet:    ·  Allmänt

Tar och pysslar om mig själv ikväll.

Rakat benen och doftar helt underbart tack vare den här fantastiska lotion från Dove..
man vill bara ha mer!





Färgat ögonbrynen också, lite lite.. Där är jag verkligen feg.
Men hellre det än att se ut som en clown med på tok för mörka ögonbryn.
Gjorde det misstaget när jag va yngre. Gick till en salong och bokade frans och brynfärg.
Såg fram emot det här besöket i veckor, månader.

Så kom dagen. Dagen lyx.
Efter 30 minuter kom jag ut från salongen. Ögonfransarna hade samma färg som innan,
alltså helt bortkastade pengar. Ögonbrynen däremot va tjocka och mörkbruna. Tänk er mörkbruna bryn på nån som är så ljus som jag! Visst, det kan va snyggt, men det här såg helt förjäkligt ut.

Började tokgråta och gick raka vägen till Inter Sport för att köpa en keps.
Det gör jag lixom aldrig om. Inte så konstigt kanske.
Borde stått praktikant på namnskylten.



Tänkte måla tånaglarna också, det börjar bli dax. Rött ska det va.



Ha en mysig söndag mina fina och missa inte Wallander klockan 21.00!

Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR