Startsidan

Vardagsmys på en torsdag

Skrivet:    ·  Allmänt

Vardagskvällar när dom är som bäst!

Skippade träningen igår (igen) och tog en långpromenad istället, (igen).
Tänker att benhinnorna ska få vila lite. Vila från träning med hopp och vila från träning där benen belastas
extra mycket. Promenader däremot, kommer jag aldrig sluta med.
Hur ont jag än har, så måste jag få gå.

Mina pw´s är precis lika viktiga för mig som styrketräningen är för en bodybuilder och som innebandyn är för en elitspelare. Viktig och kort sagt svårt att vara utan. (Läs omöjlig att va utan.)

Sen blev det Halv 8 hos Johanna. Hur gott är det inte med pasta, pesto och soltorkade tomater?
Vardagsmat när den är som bäst!



Till det gjorde vi en stor god sallad med majs, avocado och annat gott.
Tack vännen för all hjälp med bloggens header, som dessvärre gick sådär.. :/

Traskade hemåt i kylan och kom fram till att det här måste man göra oftare!
Men snart kör vi igång med Halv 8 hos mig!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR